فیلم فروشی | خرید فیلم و سریال

خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال ,خرید کارتون قدیمی

فیلم فروشی | خرید فیلم و سریال

خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال ,خرید کارتون قدیمی

خرید پستی سریال رویای گنجشکها

خرید پستی سریال رویای گنجشکها

خرید پستی سریال رویای گنجشکها
27 قسمت بصورت کلمب با کیفیت عالی - نسخه خانگی

سریال «رویای گنجشک» با محوریت خانوادگی از شبکه دو در شب های ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت. این سریال را راما قویدل به نویسندگی فرهاد پورسعیدی و تهیه کنندگی رضا جودی کارگردانی کرده. زمان پخش این مجموعه، اگر با نام دیگری مواجه شدید چندان تعجب نکنید چون احتمال تغییر آن وجود دارد.

خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی رویای گنجشک ها : داستان این مجموعه درباره جوانی است که سال ها پیش خانواده اش را از دست داده و مسئول یک خانه ایتام در یکی از شهرهای شمالی کشور شده. تمام لوکیشن های «رویای گنجشک» در شهرهای شمالی گرفته شده است. علی نصیریان یکی از بازیگران این سریال است که بعد از بازی موفقش در سریال «میوه ممنوعه» این دومین مجموعه مناسبتی اش در سال های اخیر محسوب می شود.

هنرپیشه های سریال ایرانی رویای گنجشک ها : آزیتا حاجیان و کوروش تهامی در نقش 2 مددکار اجتماعی جلوی دوربین ظاهر می شوند. سام درخشانی نیز در این سریال نقش ماهیگیر روستا را بازی می کند. این سریال با محور قرار دادن 6 کودک دبستانی به دنیای کودکان وارد می شود ولی مخاطبان «رویای گنجشک»، برگسالان هستند. می توان گفت این مجموعه کاری درباره کودکان و برای بزرگسالان است. به نوعی در این سریال سعی شده نگاه تازه ای به موضوع بچه های بی سرپرست شود و در ترویجی تیم نوازی تلاش شده. گلاره عباسی و ناصر ممدوح دیگر بازیگرهای مطرح «رویای گنجشک» هستند و علاوه بر بازیگران نامبرده شده کریم قربانی، فرهاد بشارتی، روح الله کمانی، مونا احمدی و ساقی زینتی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

 

 

قیمت : فقط و فقط 9500 تومان

خرید پستی سریال رویای گنجشکها

X خرید اینترنتی سریال رویای گنجشک ها X خرید سریال ایرانی رویای گنجشک ها X خرید سریال رویای گنجشک ها کامل X خرید مجموعه تلویزیونی رویای گنجشک ها X خرید پستی سریال رویای گنجشکها X دانلود سریال رویای گنجشک ها X فروش سریال تلویزیونی رویای گنجشک ها X فروش سریال رویای گنجشک ها X فروش مجموعه رویای گنجشک ها کامل X فروش مجموعه کامل رویای گنجشک ها X خرید آنلاین رویای گنجشکها X خرید اینترنتی رویای گنجشکها X خرید در محل رویای گنجشکها X سایت خرید رویای گنجشکها X سفارش رویای گنجشکها X سفارش پستی رویای گنجشکها X فروش اینترنتی رویای گنجشکها X فروشگاه رویای گنجشکها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.