فیلم فروشی | خرید فیلم و سریال

خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال ,خرید کارتون قدیمی

فیلم فروشی | خرید فیلم و سریال

خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال ,خرید کارتون قدیمی

فروش با قیمت ویژه عینک آفتابی Rayban ویفری فریم مشکی

توضیحات بیشتر در مورد این عینک : عینک آفتابی ریبن ویفری فریم مشکی ساخت کمپانی ریبن RayBan با کیفیت بسیار عالی و درجه یک دارای شیشه های دودی با استاندارد UV 400. عینک آفتابی ریبن ویفری فریم مشکی با بدنه ای بسیار مقاوم و طراحی منحصر به فرد زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد
کمپانی ریبن محصول سال خود را به بازار عرضه کرد. عینک آفتابی ریبن ویفری فریم مشکی ویزه دختر خانمها و آقایان اهل مد و فشن و مشکل پسند و شمایی که از دادن هدایایی تکراری خسته شده اید.
داشتن فریم مشکی و کاملا مقاوم به همراه مارک سرشناس ریبن حک شده بر روی دسته و بر روی شیشه هایی عینک به همراه کیف ریبن و دستمال از مشخصات این عینک آفتابی زیبا می باشد. شما هم می توانید این عینک زیبا را با قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه از ما تهیه نمایید.

مشخصات کلی عینک ویفری با شیشه های شفاف فریم سفید :

اطلاعات کلی: عینک آفتابی ریبن ویفری فریم مشکی
رنگ بدنه : مشکی
مشخصات بدنه: دارای بدنه کاچویی پلکسی مقاوم
مشخصات شیشه ( لنز ) : دودی با استاندارد UV 400 رنگ مشکی

جنس فریم این عینک ( فلز ) یسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. در صـورت آسـیـب دیـدن حـتـی پـس از پیچاندن خم کردن و له کردن مـجـددا بـه شـکـل اولیه خود باز می گردد.
سبک وزن، ضـد خـوردگی و ضد حساسیت است
چـشمـان شما در برابر نورهای زننده و خـیـره کـنـنـده محافظت می کند anti-reflective

عینک ویفری شیشه شفاف طبی ساخت کمپانی RayBan با کیفیت بسیار عالی دارای فریم مشکی بسیار شیک مناسب برای آقایان و خانم های شیک پوش و مشکل پسند با خرید عینک ریبن دودی با استاندارد UV 400 نظر دیگران را به خود جلب کنید.

************** پیشنهاد ویژه **************

با سفارش بیش از یک عدد محصولات متنوع فروشگاه ما که در پایین ( قسمت سایر محصولات فروشنده ) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند


روش خرید عینک آفتابی Rayban ویفری فریم مشکی: برای خرید این عینک زیبا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



قیمت : 25000 تومان

خرید عینک آفتابی اصل , خرید عینک دودی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.